Ну 500 контрактів стане як на даний час 50 контрактів, тобто вже можна якось пробувати втиснути, а дальше можливо й ліквідність виросте і про 1000 і 2000 контрактів зайде мова.
І спот мав би від цього виграти бо ММ зможе котувати більший об'єм так як зможе перекривати більше одним контрактом фьюча. Подивіться на РТС там кожен фьюч. контракт це 100 акцій базового, активу , це якраз для того щоб ММ міг котирувати спот великими обємами. Мені інколи здяється що розвитком УБ займаються люди взагалі далекі від торгівлі , такі граблі постійно вилазять що будь який практик скаже ,що це бред.
Последний раз редактировалось автором 07.03.2014 10:35, всего редактировалось 3 раза
я против категорически чтобы увеличивать. Во первых я торгую в том числе опционами -и таким как я чтобы "хеджить дельту" нужно 1 фьюч а не больше Во вторых торгуя 1-м контрактом риск меньше и именно физики это то что делает рынок живым. Но я поддерживают вариант сделать еще один (!) эскпериментальный фьюч
Комиссаров Евгений
Стаж: 15 лет 7 месяцев Откуда: Украинская биржа Сообщений: 557
1. Еще один "'экспериментальный" фьючерс - это разделение ликвидности между двумя практически одинаковыми инструментами. Кроме того, значительное увеличение бюджета маркет-мейкеров. 2. Увеличение размера лота или шага цены - это косметические меры. Глобальную проблему ликвидности это не решит. Скорее даже наоборот, увеличение размера лота отпугнет от фьюча часть участников, очевидно что ликвидность от этого только уменьшится.
Скорее даже наоборот, увеличение размера лота отпугнет от фьюча часть участников, очевидно что ликвидность от этого только уменьшится.
Отже за "разделение ликвидности" немає чого переживати , бо якщо вірити вам ніхто не перейде торгувати на дорожчий фьюч. Тоді поясніть чому майже всі трейдери повтікали на такий дорогий фьюч РТС , а не залишилися тут де на вашу думу найкращі умови ?
Комиссаров Евгений писал(а):
Кроме того, значительное увеличение бюджета маркет-мейкеров.
Даром нічого не немає. Без ризику не буває прибутків. На УБ на даний час йтак майже самі ММ торгують, може варто задуматися... УБ зараз доброчинна організація: платить ММ, щоб вони троргували там. І судячи зі стаканів ви ще не довго так зможете протриматися.
Комиссаров Евгений писал(а):
Увеличение размера лота или шага цены - это косметические меры.
Ми говоримо про збільшення капіталоємності контракта, а не кроку ціни і розміру лота.
Може б варто було б спитати в торговців як вони на таке дивляться , нехай брокери зберуть дані чи потрібен такий інструмент .
Последний раз редактировалось автором 07.03.2014 15:04, всего редактировалось 3 раза
zeves, поясніть мені будь ласка таке питання: у Росії є відносно дорогий контракт МХ (ГО щось близько 15000 рублів) і надзвичайно дешевий Сі (ГО десь 1200 рублів). Ліквідність на Сі перевищує навіть ліквідність Рі. І взагалі, Сі-найліквідніший контракт. Може щось не так у Вашому логічному мисленні?
Ви кажете при видиму ліквідність від ММів, проте, ММ може швиденько поставити офер краще Вашого і швиденько по ньому вдарити. А швиденько-це менше, ніж за 5 мс. Ви навіть помітити не встигнете.
2 контракти одночасно, вибачте, ідіотизм. В Росії є мх та рі, проте ліквідності на мх не буде ніколи, хоч він і цікавіший за дизайном. Може збираєтеся арбітражем зайнятися? Мушу розчарувати- нічого не вийде)
zeves, поясніть мені будь ласка таке питання: у Росії є відносно дорогий контракт МХ (ГО щось близько 15000 рублів) і надзвичайно дешевий Сі (ГО десь 1200 рублів). Ліквідність на Сі перевищує навіть ліквідність Рі. І взагалі, Сі-найліквідніший контракт. Може щось не так у Вашому логічному мисленні?
Ліквідноті на МХ немає тільки тому що до недавна це була інша біржа , там на жодному контракті немає ліквідності, дякуючи повній неклієнтоорінтованості політики цієї біржі , контракт же ж Сі торгувався на колишній РТС і ліквідність в ньому є набагато менша ніж на значно дорожчому фьчерсі на індекс РТС. Біржа РТС ж навпаки прославилася тим що завжди вела діалог з торговцями і трейдерами , прислуховувалася до їхніх думок , завдяки й тому мала великий успіх. Я вам скажу навіть що підтримка РТС мені відповідає за хв 10-20 після звернення , наша ж УБ за 3 дні і то після того як позвониш і нагадаєш про себе.
Про ММ трошки не зрозумів питання. Я не проти щоб ММ виставляв і забирав ордер переді мною, це ринок, мені що б я міг нормальну позу набрати без просідання ринка на 2-3%
Про два контракти всім зрозуміло що так довго не може бути , але як тимчасове експерементальне рішення , чому б і ні щоб не рубати з плеча? Можливість арбітражу тільки насправді додасть ліквідності, я нажаль навряд чи зможу його реалізувати , але якщо завдяки арбітражерам появиться ліквідність, я за обома руками .
Крім того не потрібно робити два повність однакові контракти , можна дорогий контракт зробити на інший індекс який буде рахуватися наприклад по 5 самих ліквідних акціях.
Последний раз редактировалось автором 07.03.2014 15:48, всего редактировалось 4 раза
те, що нове керівництво ртс не поважає трейдерів - це проблема. Як і не можна порівнювати Горюнова та Сульжика. Хто ліквідніший- сі чи рі? Я вважаю, що сі. Металлінвестбанк тримає 5000 лотів неперервно. Це десь, як 500 на рі.
Комиссаров Евгений
Стаж: 15 лет 7 месяцев Откуда: Украинская биржа Сообщений: 557
Я вам скажу навіть що підтримка РТС мені відповідає за хв 10-20 після звернення , наша ж УБ за 3 дні і то після того як позвониш і нагадаєш про себе.
Уважаемый zeves. Хочу обратить внимание, что данный форум не является элементом службы поддержки. Я внимательно следил за дискуссией в данной теме с самого первого сообщения и написал ответ, когда убедился, что основная масса желающих высказались по данному вопросу.
Как руководитель операционной деятельностью биржи хотел бы получить от вас информацию когда и по какому вопросу служба поддержки УБ отвечала на ваши обращения через 3 дня? Обязуюсь расследовать данный инцидент. Это важно для улучшения нашей работы с клиентами.
Как руководитель операционной деятельностью биржи хотел бы получить от вас информацию когда и по какому вопросу служба поддержки УБ отвечала на ваши обращения через 3 дня? Обязуюсь расследовать данный инцидент. Это важно для улучшения нашей работы с клиентами.
Ви б для початку ввели хоча би сервіс реєстації клієнтських звернень і інформування клієнтів що їхній запит прийнятий . А то запит написав і сидиш два дні думаєш , побачили листа не побачили...
Последний раз редактировалось автором 12.03.2014 11:50, всего редактировалось 3 раза
Хочу поддержать УБ и Евгения Комиссарова в части клиентской поддержки. За три года нам приходилось несколько раз задавать вопросы и просить уточнения по тех. вопросам и по другим. Ответ всегда был весьма исчерпывающим. А ответ и регистрация звернень успешно идёт и в нашей милиции, но дела не идут. Если работники УБ ещё будут регистрировать все обращения, то работы не будет, как в милиции.
И хватит ныть уважаемый zeves, то Вас не закрывают в стакане быстро и в нужном объёме как хочется, то звернення не регистрируют. Торгуйте или не торгуйте на УБ->ПФТС.
Последний раз редактировалось автором 12.03.2014 15:00, всего редактировалось 1 раз